ozlem_2727 Merhaba kızlar pıhtılaşma test sonucu e nabıza düşüyor mu acaba? Bileniniz var mı? 3haftaya çikar ama genetik test çıkınca gelin o da 3 aya çıkar dedi ve ben merak ediyorum hastaneye gitmeden e nabıza düşer mi yoksa illa 3 ayı beklemem mi gerekiyor?
Sumiire ozlem_2727 çıkıyor ben e nabızdan bakıp gittim doktora msj gelecek dediler eşime geldi bana gelmedi
Sznbb ozlem_2727 merhaba hem kan pıhtılaşması hem de genetik test yaptırdım Ümraniye eğitim ve araştırma hastanesinde kan pıhtılaşması 3 haftada falan çıkıyor genetik testim tam 3.5 ay sonra çıktı hatta cuma günü sonucu gidip aldım. E devlet de sadece sonucun çıktığını görüyorsunuz ama içeriğini göremiyorsunuz yani ne olduğunu öğrenmek için gidip almanız gerekiyor.
ozlem_2727 Sumiire bize de mesaj gelecek dediler mesaj hala gelmedi e nabızda da çıkmadı bişey 26 aralıkta verdim 26 ocağa kadar bekleyeyim bakalım inşallah düşer
ozlem_2727 Sumiire geç çıkması sorun değil aslında 3 hafta dedikleri için ve o süre dolduğu için merak ettim sadece
Mryemm Ben genetik test sonuçlarını kimlikle hastaneden sadece testin sahibine veriliyor diye biliyorum canım. Yani benim öyle oldu hastaneden mesaj geldi sonuçlarınız çıkmıştır diye kendimiz teslim almıştık
ozlem_2727 Mryemm peki e nabıza sonuç çıkmıştır gibi bir yazı. Çıkmış mıydı genetik test 3 ayda çıkıyor ama pıhtılaşma daha erken çılıyor dediler de
Tugce355 ozlem_2727 hayır düşmüyor, yaptırdığınız hastanenin tıbbi genetik bölümünden sonucu alıp doktorunuza götürüyorsunuz. Onların da ekranına düşmüyor. 3 ay değil benim 6 hafta sonra çıkmıştı sonucum
Mryemm ozlem_2727 aynen benim de hemen hemen 1 ay da çıkmıştı sonuçlarım hastane haber veriyor zaten sonuçlarınızı alabilirsiniz diye