Bir şey sormak istiyorum. 18+3 olduk bugün. Gece 1e doğru böyle sol kasığımın biraz üstü şişti ağrıdı. Sertti dokununca. Sağ taraf yumuşaktı ama. 2 dakika sonra falan geçti. Sonra da pıt pıt bebiş vurdu gibi. Kızımı en son 16+5te hissetmiştim. Daha önce de olmuştu ama ağrı olmamıştı. Acaba bebek mi diyeceğim ama daha önce sorduğumda daha çok küçük bağırsaktır dediler. Doktorum da öyle söyledi pazartesi günü. Gazım yok hiçbir şeyim yok ama bir heyecanlandım gibi.