Bize de doktorlar sebepsiz infertilite teşhisi koymuştu. Eşimde de bende de hiç bir problem bulamıyorlardı. 2 sene boyunca denedik. 5 kez yumurta çoğaltmak şansı artirmak için klomen + çatlatma iğnesi kullandım. İlacı kullandığımda en az 4-5 olgun yumurtam olmasına rağmen hamile kalamadim. Daha sonra eşim farklı bir üroloji doktoruna gitti doktor düzenli olarak hergun keciboynuzu özü , çörek otu yağı ve kabak çekirdeği yağı kullanmasi gerektiğini söyledi. Benim için de dul avrat otu içerikli bir takviye önerdi. Biz iki ay kadar bunları kullandık. O sırada bende kpss sinavina hazırlanıyordum hiç yumurta takibi yapmadım ve aklımızdan tamamen çıkardık çocuk yapma olayını. Sınavdan sonra tekrar deneriz diye düşündük. Sonra bir anda hamile olduğumu öğrendim. Yani sadece iki ay takviyeleri kullandık eşimle ve aklımızdan çocuk yapmayı tamamen çıkardığımız süreçte hamile kaldım. Şuan 27 haftalık hamileyim 🩷 inşallah sizinde en kısa zamanda bebeğiniz olur 🙏🏻