bebegimolacak Bizimde sonuçlarımız hep sorunsuzdu. Hiç bir sebep yoktu. Hiç gebelik olmadı. 4 sene boyunca ovulasyon testleri, gıda takviyeleri, yumurta takipleri, 3 aşılama denedik hepsi başarısız. En sonunda tüp bebek yaptık çok şükür ilk deneme de tuttu.
Çok mu umutsuz konuştum bilmiyorum ama şansınız varsa tüp bebek deneyin derim. Evet doğru zaman şimdiymiş diyorum ama diğer yaptığım her şey zaman kaybettirmiş gibi hissediyorum 🌸