Seherkarakoc Kızlar 35+1 de doktor 1 cm açıklık olduğunu söyledi. Suan 35+3 haftalıgiz 1 cm açıklıkla dogum ne zaman olur? Bebegin baş bolgesi de 2 hafta önden gidiyor (37+3 gözüküyor)
Nart Seherkarakoc 33+4ten beri 1cm açıilığim var bugüm 34+1 oldum edebildiğm kadar istirahat etmeye çalışıyorum her bekadar mümkun olmasa da evde 6.5 yaşında oğlum var insallah bir10 gü. 2 hafta daha dayanır
Nisbaral Merhaba bnde 35 deym bir cm açıklık var nstte düzensiz sancı cıkıyo hafiften karnımda ve vajinada ağrılarım oluyo sizdede varmı agrılar
Seherkarakoc Nisbaral nstde benimde sancı çıktı düzensiz olduğu için doktor taburcu etti ama ara sıra belime vuruyor agrilari
Sydaaslan 1 cm ı açıklık bıle saymayın canım normal halıyle bıle 1 cm acıklık oluyo zaten helede ilk gebelık degılse 2 3 cm bıle normal
Seherkarakoc Sydaaslan ilk gebelik nstde ilk başta düzenli sancı çıktı sonradan normale döndü bende korktum en azından 37 yi görebiliriz umarim
Seherkarakoc Nart benim ilk gebeligim umarım en azından 37 yi görürüz yogun bakıma girme ihtimali beni korkutuyor
Nart Seherkarakoc siz daha avantajlısınız evde başka bir çocuğunuz daha yok. Dinlenmek çok önemli. Ciğer geliştirici yaptılar mı size ?
Seherkarakoc Nart yaklaşık iki ay önce rahatsızlandigimda yapılmıştı 12 saat arayla iki iğne. Başka yapmadılar umarım haftasında gelir