Baby_B Kizlar dogumum subat sonu ya da martta insallah. Bu hastanede takipliyim.2 refakatci olabiliyor diye biliyorum Bilenler yazabilir mi😍Hastaneye gidince sorucam tabi ama bilen varsa ogrenmek istiyorumm