Kızlar merhaba 27 haftalık hamileyim son 1 aydır normalde olduğundan daha fazla iş yapıyorum yani aslında daha çok dinlenmeye vakit ayırıyordum suan daha çok yoruluyorum ve pek dinlenmiyorum. Akıntım fazlalaştı kasıntı koku vs yok su gibi zaten özellikle iş yaptığım anlarda artıyor sizce neden kaynaklanıyor fazla mı yoruyorum kendimi yoksa bu haftalarda benzerini yaşayanınız oldu mu? Haftaya doktor kontrolüm var ona da soracağım ama içim içimi yemedi değil