Merhaba anneler. 3 gün önce bebeğim dünyaya geldi 36+4 de. 2 gün hastanede zar zor memeyi tutturuyorduk tutturamadığımız yerde hemşireler mama veriyordu günde 2 defa falan. Bir göğsümü hiç emmedi zaten. Dün eve geldik ve 2 saat kadar uyumuşum o arada iki göğsüm de çok sert ve çok acılı olmuş. Bebeğimin zar zor kabul ettiği memeyi (şekili değiştiği için bence çünkü ucu çok sertleşmiş) de kabul ettiremedim ne yaparsam yapayım. Göğüslerimi de sağmıştım masaj yaparak zorla onu verdiğimde biberondan içiyor. Sarılık olacak korkusuyla biraz daha saat geçsin iyice acıksın diyip biberonu verememezlik de yapamıyorum. Çok korkuyorum meme reddi olur komple diye. Biberondan sağıp verdiğim sütü içiyor ama beni asla emmiyor🥺
Sizce ne yapmam lazım? Başına gelen oldu mu biberondan içip sonradan tekrar anne memesini kabullenen bebeği olan? Ne yaptınız bunun için? Lütfen deneyimli annelerimiz bir akıl versin🥺🥺🥺