tosbaaa benimde kedim var 34 haftalık hamileyim. Ben bebek doğduğu ilk aylar sadece üzerine yatar, atlar, abi hareketle beşiğe zıplar diye bebek uyurken almayacağım ama bebeğim 2 ayı geçip artık kedimin kilosu bir risk oluşturmayacak duruma gelince yine beraber yatmaya başlayacağım. Arkadaşımın 3 kedisi var, 2-3 aydan sonra hep beraber yatmaya başladı kedilerle. Kedilerde hiç zarar vermiyor anlıyorlar karşılarında hassas bir canlı olduğunu. Endişelenmeyin ilk aylar uyurken kediyi dışarı çıkartın yeter bence :)