Kızlar 16. Haftadayım ve progestan da kullandığım için çok afedersiniz ama çok kıllandım üst bacağımda göbeğimde kıllar çıktı 😩 ve gebelikten önce hep ağdaya giderdim şimdi de jilet vurup kalınlaştırmak istemiyorum ağdaya devam etmek istiyorum 10. Haftamda bi gitmiştim ve resmen 6 haftadır gitmiyorum halimi düşünün 😂 ağdaya gidebilir miyim acaba hamilelğinde ağda yaptıran var mı merak ettim