Merhaba kızlar ben dün beta ya baktırdım 8.1 çıkmıştı ama bugün kanamayla kalktım 5 den sonrası pozitif diye biliyorum ama bu kanama neyle alakalı anlamadım acaba düşük mü yoksa adet mi oluyorum bat 17 ocaktı hastane ye de gidemiyorum çocuklarımı bırakacak kimse yok yardım edin kafam çok karıştı