Arkadaşlar 18 haftalığım bebek çok şükür iyi bi sıkıntı yoktu ama sabah kalktım yürüyemiyoeım aprım var sağımda sanki ğdrarı tutmuşum da sonra etmişim gibi otırurken azalıyor ama ayakta çok var kasmaktan midem bulanıyor o kadar doktora sordum idrar ver bebekte bilet yoktur ama enfeksiyon veya gazdır dedi rahim tutulmuşta olabilir dedi normal mi yaşayan var mı lütfen cevap