Ben 4aydır devam ediyorum oksapara coraspirini öğlen iğneyi yatmadan vurulun hem dengelenmıs oluyor ben hep öyle vuruluyorum iğne daha önemli akşam vurdunuz sabah da vurarsanız kanama yaşayabilirsiniz o yüzden 24saatte bir yapmaya devam edin çünkü ben yaşadım oradan biliyorum