Kızlar mrhb 9 haftalık gebeyim cuma günü çok kötü oldum eşim acile götürdü kanımda ve idrarımda enfeksiyon çıktı sonra kültür istediler ama o daha çıkmadı anladığım kadarıyla öyle hafif bi enfeksiyon değil acil doktoru ilaç vermedi kültürde çıksın ona göre kadın doğumcun yazar dedi oysaki acildeki de kadın doğumcuydu ama vermedi bişey eve geldik kaç gündür halsizlikten yattığım yerden öbür tarafa dönecek mecalim yok sanırım enfeksiyon bu hale getirdi bnm durumuna düşen oldu mu kendimi geçtim bebeğe zarar verir mi çok korkuyorum lütfen bilen biri yazsın