Tatlı Anneler Günaydın mutlu pazarlar ☀️🌅 36.haftadan merhabalar herkese nasılsınız nasıl gidiyor
Benim bu hafta kaslarımda segirmeler oluyor(bacak kol ) ellerim bileğim uyuşuyor doktorum demişti olabilir diye 🤦🏻♀️(karpal tünel sendromu yaşıyorum herhalde çok sık olursa atel takabilirsin demişti )
Tansiyon problemi yaşıyorum arada sırada 🤦🏻♀️
Bel ağrılarım sıklaştı toplanıyor sık sık
Nst den yavaş yavaş sancılarım çıkıyor ⏳
Geceleri sağa sola dönmek imkansız 🙅🏻♀️
Sizde durumlar nasıl