30 yaş üstü olduğum için doktorum ikili tarama zamanında yaptırmamı istemişti ama ben ikili tarama sonucuma göre yaptıracaktım. Kan sonucunda bi risk çıkmadı ve ense kalınlığıda normaldi. Fakat 3 hafta sonra burun kemiği ölçüsü alamıyorum dedi ve beni baya korkuttu mutlaka bu testi yaptırmamı istedi. Ben yaptırıp da hamileliğimin stresli geçmesini istemiyorum ama doktor çok ısrarcı. Şu an 16.haftadayız bu haftadan sonra yapılır mı ?