Mrvsmt2502 Rabiamina lohusayken bana da çok oluyordu 😃 lohusalık bitiminde gidip spiral taktırdım direkt
Mrvsmt2502 Rabiamina yok orası biraz karışık spirali vücudum kabul etmedi 2.5 sene geçmeyen mantar oldum kaşıntıdan ölüyordum ağlıyordum. Çıkarttım anında geçti mantar, dedim ki 3 ay dinlensin prezervatifle korunuruz. taktıracağım ay regl olmadım 😂
Rabiamina Musilk-1 bazı özel hastanelerde yaptıran doktorlar var. Örekede doğum deniyor. Devlette duymadım ama