Merhaba arkadaşlar ilk gebeligimde doğum sırasında beynime basınç yükselmiş ve gözlerimin arkasında ödem oluşmuş 34 haftalık ikinci bebeğime hamileyim ve nöroloji doktoru belimden sıvı aldirirsam normal doğum olabileceğini söylüyor kadın doğum doktorum sezeryandada basınç yükselebilir diyor aynı sorunu yaşiyanlar nasıl bir yol izledi