Applesmile Merhabalar,Sakarya eğitim ve araştırma hastanesinde doğum yapanlar var mı,ebeler nasıl doguma doktor geliyor mu merak ediyorum,yaşadığınız tecrübeler nelerdir?
MorKelebek54 Applesmile vsjinal dogumda doktorlar olmuyi canim. Ebeler yapiyo dogumu. Sezaryen olursa o zanan doktor uapar ama acil sezaryen olursa hangi doktor nobetci ise o yapiyo planli olursa kendi doktorunuz giriyo diye biliuorum. Ben dogumhaneyi vs bilmiyorum ama kendim orda dogum yapmam yapmadim da. Cevremden hel kotu yorumlar aldim arkadasimin yirtigi oldu her gelen ebe dikisi söküldi dikti olmamis diyip defalarca dikildi söküldü dikildi.. kendim de acilde ve kadin doğum poliklinik de yasadigim tecrubelerden dolayi orayi tercih etmedim. Her gidisim bi husranla bitti maalesef.
Sibellll_123 aysenur_5461 bende ilk defa orda doğum yapıcam 2 kızım eski hastanede doğdu 3ncü doğum nasipse orda olcak bnde merak ediyorum doktorum şunalk jülide hanım memnunum
aysenur_5461 Sibellll_123 ben ilk oğlumu medarda yaptim hic memnun kalmadim. İkinci oğlumu seahta yaptim cok memnun kaldim özel gibi ilgilendiler. Doktorumda sultan canan denk geldi gercekten cok ilgili bir doktordu. Normalde perinatoloji takipliydim. Her cuma ebeler dogum haneyi gezdiriyorlar. Gebe okulundaki ebelere soyleyip gezdirebilirler. Epidural istersen epidural yapiyorlar ki ozelde bu parayla. Bi odadada müsaitse suda dogum da yaptiriyorlar.
Sibellll_123 aysenur_5461 benim ne normal doğum ikisde 2 kızm var şuan 16 hfatlk hamileyim cnsyet erkek dediler 2 doktor da umarım yanlma olmaz araştrm ilk defa gttm
Applesmile aysenur_5461 ben gebe okulunda gezmıstım ama tabi dogum anını bılmıuorum hiç doktor gelmiyor dıyorlar sadece ebeler yaptırıyor dıye yorumlar okumuştum da
Applesmile Helloooo benimki de sultan canan yani hep ona gittim ben ama doğuma gırıyor mu yani nöbetçi kimse o oluyor diye biliyorum
Ezgi117 Hastane odaları nasıl acaba tek kişilik mi yeni doğum yapmış arkadaşlar bilgi verirmisiniz kapı süsü felan asabiliyor muyuz 32+2 yim ilk doğumum hiç bilgim yok
aysenur_5461 Ezgi117 dogumhanede dogum yapana kadar odalar tek kisilik dogum yaptiktan 2 saat sonra servise aliyorlar o odalar 2 kisilik. Ben kimsede oda susu gormedim.
Helloooo Sezeryan doğumu merak ediyorum bende nasıl olur hangi doktor denk gelir sonuçta dikiş iside onemli
aysenur_5461 Helloooo sizin sezeryansa Gununu konusup canan hocaya gore ayarlabilirsiniz. Sezeryan olanlar doktoru kimse ona gore gun istiyorlar
Hatceninblog Helloooo ben acil sezeryan oldum, oğuzhan bey vardı o gün dopumhanede o götürdü sezeryana bir de kadın doktor vardı ama ismini bilmiyorum ikisi girdiler, tam 3 ay önce oldum dikiş yerim sadece kızarıklık kaldı onun dışında uzandığımda dümdüz duruyor
Helloooo Applesmile bende öyle biliyorum sezeryan olacağı içi ayarlanır belki doktora göre ben hiç ona ameliyat olan varmi onu merak ettim
aysenur_5461 Applesmile nobetci doktorlarda var tabiki ama onemli olan ebe dogumunubonlar yaptiriyor en son doktor geldi. Ama ebem cok iyiydi kesisiz dogumumu yaptirdi. Ozelde kolaylarina geliyor hemen kesi atiyorlar.
aysenur_5461 Applesmile inanirmisiniz bilmiyorum ama dogumunuz başladığında Fatma ana eli otu koydurun ben dogumu kolaylaştırdığına inaniyorum. Tabi once izin Allahtan