Bende hemen ya da 3 ay sonra kalmadım hesapladım 4ay sonra hamile kalmışım ama tüpler temiz çıktıysa zaten rahim filminde çok bir etki olmaz senin zaten normalde tüplerin açıkmış demişti doktorum. 2ay sonra yumurta büyütme ilaçlarına başladım 3ayın sonunda bir tane çok büyüyen yumurtam vardı çatlatma iğnesi vuruldum o tuttu