Zaten normaldede uzun yıllardır cınlamam var ama kısıktı hiçgeçmezdi bazen tetiklenirdi.
Ama 32. Haftadan itibaren biryükseldi ses kbb de gittim yıkadılarda geçmedi oksiborda kullandım hâla şiddetli cınlıyor inşallah doğumdan sonra geçer
Kulak çubuğu falan kullanmayın buşondsnsa eğer doktora yıkatınca geçer insallah