Zahide-123 Kızlar dişim aşırı derece de ağrıyor sıcak su torbası koysam bişey olur mu ilk gebeliğimde haberim yokken karnıma koymuştum düşüğe sebep olmuştu o yüzden çok korkuyorum
Guzelanne56 Zahide-123 karnına ve baldır kısmına koyma yeterlı dıger turlu sorun olmaz bebek nerde dişin nerede sonuçta
Zahide-123 Bende soğuk yapıyordum bi tandığım sıcak su torbası koy demişti geçirdi iltihabını ağrım yok şuan şükür dizinde aklınız da bulunsun ❤️