Merhaba arkadaşlar, 22 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim. 19. haftadan itibaren bebeğimin hareketlerini çok net şekilde hissetmeye başlamıştım. Hatta bundan 3-4 gün öncesine kadar göbek deliğime yakın bir yerde yükseldiğini dahi görmüştüm. 3-4 gündür bebeğimi hissedemiyorum. Sanki bazen ayaktayken hissediyor gibi oluyorum ama elimi koyunca veya uzanınca hiç devam etmiyor o hareket. Bir de yine 3-4 gündür karnımda bir sertlik ve sancı var, afedersiniz gaz problemi yaşıyorum. Bebeğime bir şey olmamıştır umarım😔 pazartesi günü ilk iş doktora veya sağlık ocağına gideceğim. Böyle bir şey bu haftalarda başına gelen var mı? Çikolata, kahve, yemek sonrası hareketlenirdi şimdi sanki onlara da tepki vermiyor ya da ben hissetmiyorum. İnanın iki gecedir uykumdan uyanıp yokluyorum çok tedirgin oldum