Eylul3434 o an yoktu sonradan oldu sancım çocuk doğmadı ama benim açılmam yoktu şehir hastanesi de umursamadı açilmanın olmasını bekledi 2 gün sancı çektim doktorun yüzünden sonra başka hastaneye gittik acil sezeryana alındım 🥹🥲
İnşallah sizlerin su gibi doğumu olur🫶🏻