Hamur1 benim de öyleydi ne yazık ki sadece antibiyotik toparlattırdı.15 gün çektim hiç bi şey fayda vermedi. Sıcak bir şey içsem zencefil bal karışımı da yapsam 1 dk sürmüyordu rahatlaması. Önce kuruluk oldu sonra boğaz ağrısına döndü sesim gitti en sonund a sanki birisi çizik atmış gibi kesik ağrısına dönüştü. Günlük sularımı bile hep sıcak içtim, bazen limon damlattım c vitamini olsun diye o daha çok kuruttu boğazımı. Sirkeli suyla gargara yaptım, tuzlu karbonatlı suyla gargara yaptım hiçbiri geçirmedi koca 15 gün🤕 cefaks 500mg yazdı doktorum 3. Günü hafifledi 5. Gün iyice geçti. Çok şükür yutkunabiliyorum acısız şimdi bu bile öyle büyük rahatlık ki.. 29 haftada yazdı doktorum, enfeksiyonun yayılması çok daha tehlikeli canım ciğerine gitse çocuğa gitme ihtimali de var. İçime çok sine sine kullanmadım ama şifa oldu şükür