Begumsen 27 gün olduk fakat göğüs ucu yaralarım geçmedi çok acıyor, her şeyi denedim lansinoh krem, Mustela krem, tahinin yağı vs vs. Önerisi olan var mı çok zorlanıyorum
Plakkafa_ Begumsen ben kakao yağı sürüp streç koymuştum üstüne iyileşmişti hemen tavsiye ederim bi an önce geçer inşAllah
Aylaa123 Begumsen benim yaramı anne sütünden başka hiç birşey iyileştirmedi antibiyotikki krem bile hee emzirme sonrası süt sıkın gümüş kapak varsa kullanın
Sekerkutusu Begumsen lansinoh sürüp strece sardım ben menemi. Baktım streç rahatsız ediyor habere değiştirmektense gümüş kapak aldım. Hayatımı kurtardı resmen. İlk bir ay neler çektiğimi ben bilirim. Tiftik tiftik olmuştu artık ucu dayanamıyordum kıvrana kıvrana emzirmeye devam ettim meğer derman gümüş kapakmış. Kremi sürmeye devam ettim ama tek başına kullanmadım
Sumiire Begumsen ah bu konu her karşıma çıktığında içim nasıl yanar neler çektim diye aklıma gelir çekene de üzülürüm. Lens’in oh krem iyi etti beni ama açıkta bırak atlet falan deymesin ozamanda çabuk iyileşiyor, imkanıın varsa mochi diye pompa var ben onunla sağıl bir iki gün biberonla vermeyi denedim çabuk iyiledi ozaman manüel pompalı varsa o daha beter yapıyor
Guzelanne56 Begumsen 30 günlük anneyım sarı hametan tek çözümü gun ıcnde her beslenme sonrası sürüyorum her beslenme öncesi yıkıyorum. Çok iyi bısey ilk bebegımde de kullandım kısa süre sonra gecırıyor. Gecınce sürmeyı bırakırsın. Süt sagarken pompanın içi kan oluyordu o benı tedavi ettı
Sumiire myavocado bu postun kişisel bakım olduğuna eminmisiniz sağlık olması gerekmiyormu sonuçta parfüm veya duş jeli önerisi istememiş kadın gögüs ucu yarasına çare sormuş
Akdenizburcu Begumsen 5-6 ayva çekirdeğini az bi suda beklet jel kıvamına gelince göğsüne sür gün içinde birkaç kez, mutlaka geçecektir
myavocado Begumsen 😔 bir arkadaşıma doktoru fito krem önermiş, hiçbir şey ile geçmemişti o iyi geldi diyor. Ama onu sürdükten sonra bebiş emmeden önce sabunlu su ile iyice yıkamak gerekmiş bebek yalamasın diye belki denerseniz sizde de işe yarar
mervegulerktas Begumsen göğüs ucu ve çevresi için bu kremden başka hiçbir şey işe yaramamıştı ben de 🙏🏻hastaneden emzirme danışmanlığı aldığımda hemşire önermişti fiyatı yüksek ama iyi ki almışım eczaneden temin edebilirsiniz. Sürüp açık bir şekilde bekletiyordum ya da gümüş kapak kapatıyordum. Gümüş kapak alacaksanız küçük boy almayın meme ucunu sıkıştırıyor göğüs şiştiğinde. Kremi yıkayıp emzirmeniz gerekiyor. Bir de mutlaka kahverengi kısmı ağzına alsin sadece meme ucunu alirsa döngü devam eder.