Azrayy 40 haftalığım arkadaşlar açilmam vs yoktu sancımda ama bağzen gün içerisinde belimin sağ ve ya sol tarafında hafif ağri gibi ama ayni zamansa uyuşuyir gibi sizce sancımı bu
1mutluAnneee1 Azrayy valla ben ıki saattir uykumda sancı cektım sonunda uyandım belim yanıyor bacaklarım ağrıyor kasılmalar düzenli geliyor 39 4 🥹
Sarella Azrayy bende de akşam belimde uyuşukluk hissetim ve agırlık nisşnımda akşama geldi gelmeyede devam ediyor 10 dk 1 sancılarım var ama arada düzensiz oluyor
Azrayy 1mutluAnneee1 benim o kadar değil anlik çok çok hafif agri ama uyusma gibi hissediyorum sancimi bilmiyorumm kaç dakkada bir geliyir kasilmalarinn
Azrayy Sarella ya benim gun icerisinde bir kac defa geliyor düzenli degil ama 10 dk da bire dustuyse yakundir dogurmannn
1mutluAnneee1 Sarella Allah yardım etsin benımde öyle sancı kasılma beş dk da bir geliyor uyyyum dıyorum bıras ama uyutmuyor
1mutluAnneee1 Azrayy dört beş dk da bir geliyor canım senın yalancı büyük ıhtımalle bakalım benımki ne 😀
Sarella 1mutluAnneee1 5dk 1 ise hastaneye gitmen gerekmezmi acaba ben 2. Gebeliğimde gitmiştm 5 cm açıklığım vardı 🌸inşallah sağlıkla kolaylıkla kucagımıza alırız
1mutluAnneee1 Sarella kuzum dayanamayacak kadar değil ondan rahatım sanırım sabah olsun bi dedim duş falan alırım düzenli geliyor ama nefesle kolay geçiyor yanma hissi belımde ozellıkle oluyor bakarsın hastaneye gidince dırek dogumhaneye alırlar 🥲🥰
Sarella 1mutluAnneee1 benimde nefesle geçiyor plates topuyla karşılıyorum bakalım bende sabah gitmek istiyorum çocuklarım uyuyor rahatca uyusunlar
1mutluAnneee1 Sarella Oğlumda bayağı kanama olmuştum sancım yoktu hastanede dört cm açıklıkla varmışım suni verip dört saatte kucağıma almıştım bunda sancıyla başladı