1mutluAnneee1 Kızlar gece uykumdan uyandıran bek ağrılarım var ara ara vurup geçiyor sıddetli nefes ile atlatıyorum sanırım bugün doğururum dua edin 39 4
cnnsrt 1mutluAnneee1 bende 39+4 tekim, saat 5 gibi hafif suyum geldi ve çok az kan vardı, sancılarımın sıklaşmasını bekliyorum. İlk doğumum anlamıyorum da😄 Allah hepimize kolaylıklar versin, sağlıkla kavuşalım bebeklerimize❤️🤲🏻
2minnakannesi0 1mutluAnneee1 bu gece hep bel ağrısı ile uyandım bende ama kasılma yok sanırım sadece bel ağrısı siz ne yaptınız nasil oldunuz haberdar edin. Rabbim kolay dogum nasip etsin ağrısız sızısız inşallah 🌸
Buzmavise 1mutluAnneee1 hayatım sancını kaç dakikada bir geldiğini tut olmazsa doktoruna git suyu ya da nişan bekleme olmayabiliyormuş İnşallah su gibi doğum olur kolayca 🥰
Mervelaa 1mutluAnneee1 ufak ufak sancıların agrıların olabilir evet ama nişanını gelmesini bekle derim evde sancı çekmek beklemek daha iyi bence
1mutluAnneee1 Buzmavise kuzum bu ıkıncı doğumum birde biraz sabahı bekliyorum aralıklarla geliyor kasılma nerdeyse beş dakikada bır kırk saniye sürüyor duzenlı görünüyo bacak ağrısı bel ağrısı ama dayanamayacağım kadar değil nefesle ıdare edıyorum
1mutluAnneee1 Mervelaa beklıyorum kuzum ıkıncı doğum hızlı olabilir sancılarım da sık ama yine de evde karşılamaya devam edeceğim
Mervelaa 1mutluAnneee1 bende 2.ci ye hamileyim canım hızlı mı olur yavaş mı bilemem oğlum çabuk gelmişti
Buzmavise 1mutluAnneee1 2 doğum daha hızlı ilerler demişti annem Allah sabrını versin tez vakitte sağlıklı sıhhatli çocuğumuza kavuşalım hepimize inşallah senden de güzel haberler duyalım hemencecik su gibi doğuruver inşallah
Elfsrc Ay benimde akşamdan belime bir ağrı girdi regl dönemindeki gibi ara ara kaşık ağrımda oluyo ama cook hafif ama belimin ağrısı geçmiyo. 40+2 deyim acaba benimde sancı mı anlayamadım.
Fatma2133 Sancıların düzenliyse gitmelisin canım benimde ikinci doğumum hızlı gelişti ilki gibi değil kesinlikle ben hastaneye gittiğimde 8 cm di çok bekleme
1mutluAnneee1 Fatma2133 evet o da aklıma geliyor kuzum ama sancılar dayanılmayacak gibi degıl belden yakıp gecıyor nısan su da yok ya rahat davranıyorum biraz 😣