Peki bel fıtığı olanlar genel anestezi spinal farkediyor mu . Benim ilk doğumum spinal sezaryne olmuştu 4 yıl önce şuan 8 aylık hamileyim çok şiddetli bel ağrım var ama daha önceden fıtığım yoktu o yüzden kesin fıtık diyemem ama doktorlar büyük ihtimalle fıtığın var şuan yapabilecek bişey yok o yüzden boşuna mr a girme doğumdan sonra girersin dedi yine spinal olabilecek miyim acaba