Arkadaşlar 18 haftalığım hamile olunca kontrol ettik hiç gideyim yoktu hoca maşallah değerler çok iyi dedi şimdi çoğu düşük veya çok yüksek triglesid ge alanin aminotrasentraz yükselmiş magnezyum demir üre -serum düşmüş normal mi Allah için cevap verin korktum doktora pazartesi atıcam