Anneolsamkeske
bende çok kısa bir süredir hissediyorum ve hissetmeye başladıktan sonra anladım ki daha önce de ara ara hissetmişim aslında ama bana hep erken dedikleri için ihtimal vermemişim :) bir de bebeğin için bulunduğu sıvı, anne hareket halinde oldukça salınıyor ve bu salınımlar da bebeğin uykusunu getiriyormuş, bebekler bu nedenle gündüz daha çok uyuyor, gece anne hareketleri azalınca sıvıda da salınım azaldığı için bebek hareketleniyormuş. bende genelde akşamları hissediyorum, ama zaten hissetmeye başladığında anlıcaksın, seyrek aralıklarla ve minik atışlar şeklinde oluyor. ayrıca kendine yüklenme ve kafana takma her bebeğin bir vakti zamanı var, kendine ait. her şey olması gerektiği gibi olması gerektiği anda oluyor :)