Merhabalar 1 aydır bütün hamilelik belirtilerini yaşıyorum testler negatif sadece artımed erken gebelik 2 tane testte silik çizgi çıktı yanılma çok oluyormuş önemsemedim o testi ertesi günü adetime 2 gün kala kanama yaşadım ilk gün yoğun ertesi gün az ve üçüncü gün sadece peçeteye gelen pembelik şeklinde yaşayan var mı kanda verdim haftasonu olduğu için çıkmadı