Merhabalar hanımlar 18+4 haftalık gebeyim. İkinci gebeliğim tecrübesiz de değilim ama her gebelik farklı oluyormuş gerçekten. Üç hafta önce kontrole gittiğimde doktorum plasentan aşağıda rahim ağzına yakın ama bu çok sıkıntı değil bu haftalarda ilerleyen zamanlarda yukarı çıkar zaten demişti. Bunun üzerine bir sağlık sorunu yaşamadım çok şükür. Kontrole de çarşamba günü gideceğim fakat ;
Son dört gündür inanılmaz bir yoğunluk içindeyim ve çok uzun saatler ayakta kaldım yürüdüm iş yaptım. Yorgunluktan mıdır yoksa plasenta veya bebek aşağıda mıdır nedir karnımın altına doğru aşırı bir baskı ve kasılma var. Dün gece baskıdan uyuyamadım neredeyse. Bugün bütün gün baskıdan karnım düşecek gibi hissettim hep.
Bu haftalarda böyle bir şey yaşayan var mı? Endişe etmem gereken bir durum var mıdır acaba?