Alpszn Sadece karın ağrım var geçmiyor karnım mı midemmi gerçi onuda çözemedim duş falan aldım ama rahatlayamadım korkuttu beni şimdi gaz ağrısı gibi de lavaboya falanda cıktım ama geçmiyor napsam bilemedim :(
BusrAsil2019 Alpszn merhaba salgın var bende öyleyim bir kerede kustum eşim de öyle kramp tarzda bir ağrı girip çıkıyor. Geçmiş olsun
fatma_eco Alpszn bende 28 +6 benim de ağrım oluyor doktoruma 1 ay var kontrole acaba neden bilemedim 5 saniye falan sürüyor
1mutluAnneee1 Alpszn bende uykumdan uyandım şiddetli bel ağrım var doğuruyorum sanırım Allah yardımcımız olsun kardeşim
Ayaz_Aybars_mom Alpszn aynısını sbh 6 dan beri yaşıyorum acile geldim serum takıldı şuan salgın diyorlar
rubeyyisarah Alpszn kaç haftalıksınız? 1 saattir tam dediğiniz şeyi yaşıyorum. Karnımım içinde bir ağrı var
Alpszn rubeyyisarah 37+4 haftalıgım Şimdi uyandımda mide bulantım var hiçbişey yiyip içesim yok valla iyice de elim ayagım şişti doğurcammı acaba 😂
Ayaz_Aybars_mom Alpszn sağolun ins mümkün olduğunca misafirliklerden uzak durun ortalık kırılıyor hastalıktan herkeze serum takıyorlar