Kızlar bugün karnıma giren çok köyü kramp eşliğinde sırtımdan ve kasıklarıma doğru giren sancıyla hastaneye gittim hemşire nst’ye bağladı sancım varmış ama 15/20 dk’da bir geliyormuş doktor eve gönderdi sancım 5 dk’ya inince gel dedi sabaha kadar düzenli sancı başlar mı sizce bilgisi olan varmı