Kızlar d vitamini damlam yaklaşık 4 gün önce bitti. Sağlık ocağına gidip yazdırdım fakat eczane vermedi reçete süresi bitmemiş sistem vermiyor dedi. Alamadım kısacası. 3 gün sonra alabilicem. Bu süreçte başka d vitamini de alamıyorum. Yaklaşık 1 hafta kullanmamış olucam yani sizce bir sorun olur mu 1 hafta kullanmasam