Aleyyys Kızlar 25+6 yız yaklaşık 1.5 aydır tüm vücudum kaşınıyor normal mi yaşayan var mı bu durumu bacaklarim vs kaşımaktan yara oldu ya 😏
Ozlm2042 Bende de aynı sorun vardı iki hafta önce kan ve idrar tahlili verdim karaciğer enzimlerime baktı doktor alt değerim yükselmiş gastroentrolojiye sevk etti ama sonra kaşıntı geçti tekrar baktılar değerlerim normale dönmüş