hamiş anneler iyi geceler bir sorum olucak 18 haftalığım 2-3 hafta sonra falan hareketlerini hissedicem fakat şu anda karnımda arada garip bir şekilde 6-7 atımlık kalp ritmi hissiyatı oluyor durduk yerde pıt pıt pıt şeklinde karnımın belli bölgeleri atıyor bu normal mi yaşayanlar oldu mu acaba