Aynil710 ben hep kendim mayalarım ama orta ateşte yavaş yavaş kaynamasını beklerim, kaynadıktan sonra 4-5 dk daha ateşte tutarım. Kaynadıktan sonra ızun süre ateşte tutunca faydalı bakteriler de ölüyormuş. Gebeliklerimde tükettim herhangi bir sorun yaşamadım ama herkes için genelleyemeyiz, çiğ sütü aldığımız yerin kalite şartları, gereken tahlillerin incelemelerin yapılıp yapılmaması falan bunlar da önemli.