Merve-metin meralksss 34.haftada girdim 3 hafta sonra kontrol dedi 37de 2.ye girecem 38de bebeği alacak zaten
Bebekonunannesi meralksss ben riskli gebelik 27. Haftadan beri gidiyorum oradaki kızlar sizin çok uzun zaman oldu falan diyolar ama galiba normalde 32 den sonra
Emineehg meralksss Canım hastaneden hastaneye değişiyor galiba ben ağrım olduğu için 32 de başladım normalde bulunduğum bölgedeki hastanede 34 hafta da başlıyor 2 hafta sonra tekrar gel demişti doktorum 36.cı haftadan sonra ise birer hafta arıklarla gidiyorum.
Maviikaktus meralksss 34.hafta da ilk nst girdim her hafta gidiyorum kontrole ben , suyum azaldığı için hamilelikte yaşanılanlara göre nst istiyorlar bence her şey yolundaysa daha geç muhtemelen 🌸