Gnygns o sayfayı takip ettim açıkçası. Mesela şöyle şeyler oluyor. Bugün bunchen iyi yazıyor,ertesi gün buncheni listeden çıkardım diyor. Şimdi böyle bir ortamda,düşünüyorum o fabrikalarda hiç mi mühendis çalışmıyor? TSE onayı almıyor mu bu bezler? O yüzden yakınımda kullananları referans aldım,çok şükür ciltlerinde ve kendilerinde bir sıkıntı meydana getirmedi. Yoksa elbette ki isteyen istediğini kullanır,ben burda paylaşan arkadaşlara da söylemedim onu,elçiye zeval olmaz 😊