Kızlar pıhtılaşmam var 30 haftalık hamileyim sabah kan sulandırıcı için coraspin atıyorum. Akşam da iğne vurunuyorum kan sulandırıcı ama bugün çok trafik vardı iğnemi yeni vurabildim bir sıkıntı olur mu sizce korktum yeni yetişebildim eve saat geç oldu ya korktum