Alpszn benim doktorum da 36. Haftada 2530 kiloya gerilik var dedi moralim çok bozuldu 5 şubat olan sezeryanımı 31 ocak yapalım dedi bu haftaya kadar bir sıkıntı yoktu. Şimdi 27 ocakta bir randevum daha var onda herşey belli olcak bu doktorlar neden böyle ya dediklerinde biri birine benzemiyor