2.5 yaşında ki kızım sürekli kardeşini seviyor ve kucağına almak istiyor. Bebek daha 16 günlük bende kıskançlık ve hırçınlık olmasın diye veriyorum ama bazen kafasını sıkıyor. Değişik şeyler yapıyor ve korkuyorum. Bir şey demiyorum ama nasıl dikkat dağıtıcamı da şaşırdım. Telefon,tv verip baştan da savma yapmıyorum. Bazen tv açıyorum ama o da sıkıldığı için. Bana bir zararı yok ama sürekli bir şey yapacak mı korkusu yetiyor bana. Bu süreçte ne yapmalıyım bana akıl verin lütfen