Eszr Bronşit oldum çok fazla öksürüyorum doktorum çok hafif iki ilaç verdi ama fayda etmiyor lütfen yardım edin aynı durumu yaşayıp iyileşen var mı ne kullandınız
Gizerb Eszr merhaba, iyileştiniz mi? Nasıl bir tedavi uygulandı? Bebek ve siz nasılsınız şimdi? Ben de bronşit nedeniyle hastanedeyim, 19+6 haftalık hamileyim.
Eszr Gizerb merhaba doktorum 5 gün boyunca kullanacağım bir antibiyotik yazdı onu kullandım ama öksürüğüm hala devam ediyor kendiliğinden geçmesini bekliyorum 3 hafta oldu çok geçmiş olsun sizede yüksek ateş olmadığı müddetçe bebek etkilenmiyormuş doktorum böyle söyledi