Reglime 4 gün var test yaptım artı med ısrarla beraber iki çizgi bariz belliydi kuruyunca yok oldu hayalet kaldı göğüs kaşıntısı ve uyku hali vardı 2. Bebeğim olacak kısmetse 3 senedir deniyoruz rahmimden 6 kere ameliyat geçirdim anlamadım valla bu marka da bi anormallik mi var