Eistan kızlar adetime 10 gün kaldı bugün farkettim ki günlük pedim de koyu kahverengi kan ve pembe nokta şeklinde kan vardir. 5 aydır bebek istiyoruz sizce neden olmuştur.
nurssmom Eistan bazen yumurtlama döneminde olabiliyormuş. Ama yerleşmede olabilir şuan ne olduğunu bilemezsiniz maalesef
Eistan nurssmom şuan da pembe fındık buyuklugunde kan geldi. Daha önce hiç böyle bir durum yaşamamıştım hayırlısı olsun umarım
nurssmom Eistan kan geldiyse yerleşme yada yumurtlamadan kaynaklı değildir ara kanama yaşıyor olabilirsiniz