esraamutluu benimde ilk doğumum ama herkes 200 300 gr eksi olabiliyor diyor ultrasonlarda banada direk sezeryan demese de riskli olabilir normal doğum iri bebek 4 kilo gibi şeyler söyleyince bi tık sezeryana yakın olduğunu anlayabildim. Çatı muayenesi de yapmadı henüz erken diye sanırım bu hafta başka bi doktorun fikrini düşüncesini almayı düşünüyorum çatı muayenesi yapar belki yapabilirsin diye konuşur vs gerçekten kafam karışık doktorlar kolaylaştırıcağı yerde biz gebeleri tedirgin ediyor. Ben sezeryandan çok korkuyorum zaten ameliyat vs şeyleri bünyem asla kaldırmıyor normal doğumun normal şekilde gelişiceğini bildiğim için daha yakınım ki günlük hayatımda her ay 2 gün regli sancısını çok şiddetli yaşayan biriyim ama doktor gerçekten çok önemli teşvik edip desteklemesi vs