Kızlar bugün bebeğimsadece sabah hareket eder gibiydi 2 defa kahvaltıda hisetim o kadar başkada yok bide 4 ten beri bebeğin dolabını kuruyoruz tam 7 saattir kuramadık kurulumu aşırıııı zor yeni kıçımı yere koydum 4 tten beri yine ara ara oturdm tabi ama belim koptu resmen koptu hisetmiom şimdi uzandım artık dolabı erteledik eşimle aşırı yorucu bir dolap bizde öldük bittik yani uzun lafın kısası yorgunluğunda etkisi olabilirmi hareketsizliği ama sabah erken saatlerdede tık yoktu