Busra_karsu Kızlar sanki çıktı çıkacak bildiğiniz vajinamın içinde hissediyorum. Birde bazen iğne batma gibi şeyler oluyor. Sizdede oluyormu normalmi ? 2. Bebişim olacak inşallah mecburi sezeryanım 😊
Tosbalak Busra_karsu bende 30.haftada bebeğin ayakları aşağıdan çıkacak gibi hissediyordum doktora gittim rahim ağzında hunileşme var dedi 30 mm olarak ölçtü erken doğum riski var dedi çok ayakta kalmamam gerektiğini söyledi ve fitil verdi 34.haftadayım halen kullanıyorum
KubraYksl1 Busra_karsu ayy evet evet bende de oldu. Doktorum bebek ters dönmüş dedi. Normal bu aylarda dedi. Kendine dikkat et dedi. Suyun veya kanaman olursa haberim olsun dedi